»Modra rakovica se hitro širi in zato jo tudi pošiljamo v svet na znamki, s čimer želimo opozarjati, kako je treba skrbeti za naravo in jo ohranjati ter katere so glavne težave pri tem.«
»Najprej se je treba naučiti, kako jo očistiti, potem jo razrežeš na štiri dele in jih postaviš za 4 minute v pečico. Tako bo meso zelo sladko in mehko.«
»Izrisuje se jasna spirala navzdol, ki jo lahko preprečijo le modre poslovne odločitve.«
»Vsak je lahko Barbie ali Ken. Mislim, da je to pomagalo rasti blagovne znamke, ne da bi jo prenasičili.«
»Modro dekle je umrlo, da je lahko zdaj veliko modrih deklet vstopilo na stadion.«
»Ta blagovna znamka je navzoča v naši zavesti oz. Asociacije, povezane s to blagovno znamko, vseskozi lebdijo nekje z nami. Tukaj je zvok izjemno pomemben, dokazano je, da imajo najmočnejši vpliv na našo zavest avdio-vizualna sporočila. Zvočna razlikovalnost je eden izmed členov te mentalne razpoložljivosti znamke, ki jo imamo ljudje.«
»Pomembno je najti 'znamko'«
»To je bila modra odločitev.«
»Postala je hrvaška blagovna znamka«
»Stranke bodo tako lahko hitreje in z nižjimi stroški dosegle razveljavitev znamke ali ugotovitev ničnosti znamke.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju